‘Sparring partner met passie voor typografische oplossingen. Geroutineerd in het ontwerpvak met ruime ervaring op het gebied van (complexe) huisstijlen, bedrijfsidentiteiten, branding en strategie, ruimtelijk ontwerp’.
Nadruk ligt op een conceptueel ontwerp; eigentijds, onderscheidend en altijd relevant.
Meer dan ooit is het belangrijk om als onderneming onderscheidend te zijn: ondernemingen die zich onderscheiden zijn succesvoller. In een wereld met een voortdurende toename aan media en pluriforme communicatie, maak ik het verschil door in mijn werk(wijze) nadruk te leggen op eenvoud en essentie.
Less is more – maar niet minder eigenzinnig, uitgesproken en essentieel. Focus ligt op een heldere manier van communiceren. Dit komt tot uiting in een nauwe samenwerking met de opdrachtgever. Vanuit een duidelijke opdrachtformulering en analyse wordt een juiste vertaalslag gemaakt naar een creatief concept:
eigentijds, onderscheidend en relevant.
Altijd met een kwalitatief hoogwaardig product als eindresultaat.
Voor bedrijven/ondernemingen die adequate oplossingen zoeken voor design gerelateerde (merk)vraagstukken.
In de afgelopen 20 jaar heb ik als zelfstandig ontwerper en in dienst van
Total Design en Dedato ontwerpers en architecten gewerkt aan diverse kleine
en grote projecten voor o.a.: Achmea, Gemeente Leeuwarden, AzM (Academsich ziekenhuis Maastricht), VolkerWessels (corporate identity), Sanoma Uitgevers, DSM, Gemeente Breda (identity), Schuberg Philis, Martinair, Akzo Nobel, Nobilas, Ernst & Young, Forbo, Canon, Bosch, Sdu uitgevers, Aalberts, Low & Bonar, Frans Hals Museum, Talentory – International recruitment platform (Zwitserland), Stroomversnelling, Goudappel Groep, Lamers, Aalberts Advanced Mechatronics, Mogema, Pneutec.