Puur moet het zijn — eigenzinnig, uitgesproken en essentieel. Geen opsmuk of overdaad aan vorm zodat je door de bomen het bos niet meer ziet, maar juist heldere en eerlijke communicatie.

Rienk is geroutineerd
in het ontwerpvak en is ervaren op het gebied van (complexe) huisstijlen, bedrijfsidentiteiten, boeken, typografie en typografisch ontwerp, ruimtelijk ontwerp en verpakkingen.
> meer


Studio
Voorhelmstraat 25-204
2012 ZM Haarlem

linkedin button
Identity Faelix Baroque Ensemble
Logo Lamers High Tech Systems
Logo faelix baroque ensemble - Rienk, Rienk Post
Logo De Modulatie, Kindercoaching, Rienk, Rienk Post
Faelix Baroque — Uitnodiging

Uitnodiging faelix baroque ensemble - Rienk, Rienk Post
Goudappel Groep — Introductiefolder Goudappel Coffeng en Dat.mobility en hun samenwerkingsverbanden in Nederlands- en Engelstalige versies.

Vouwvel en banderol gedrukt door Lenoirschuring op 120 grams Munken Polar van leverancier Arctic Paper.
Accuramed — Corporate identity voor bedrijf en divisies: Laboratory Technologies en cardio Respiratory Products. > meer

Accuramed distribueert medische diagnostische toestellen, hoofdzakelijk voor respiratoire aandoeningen zoals COPD en astma. Accuramed heeft een eigen service team en voorziet de klant van het volledig traject voor diagnostische wensen.

Huisstijl Accuramed, Rienk, Rienk Post, Branding-strategie, communicatie, design,
Presentatiemiddelen Stone & Sand
Uitbreiding van de huisstijl w.o. iconenset (visualisatie ‘Roodkapje’) en styling model 'Narratieve analyse' van Schutte & Hendriks.
Huisconcerten Waalre — Uitnodiging zomer 2017
Zomerhuisconcert Waalre, Rienk, Rienk Post, Branding-strategie, communicatie, design,

Boek Strategie = Executie
Boek Strategie = Executie is genomineerd voor Managementboek van het Jaar 2017 en staat op de shortlist! (www.managementboekvanhetjaar.nl/shortlist)
Ontwerp binnenwerk, grafieken en tabellen zijn van mijn hand. Illustraties bij elk hoodfstuk zijn van de hand van Aad Goudappel.

De Modulatie, Praktijk voor Kindercoaching - Website
(www.demodulatie.nl)
website de Modulatie, Rienk, Rienk Post, Branding-strategie, communicatie, design,

Logo BonarBuilt
Huisstijl De Modulatie, Praktijk voor Kindercoaching (www.demodulatie.nl)
Logo BonarBuilt - Low & Bonar BV, Rienk, Rienk Post
Logo De Modulatie, Kindercoaching, Rienk, Rienk Post
Huisconcerten Waalre — Uitnodiging winter 2016
Winterhuisconcert Waalre, Rienk, Rienk Post, Branding-strategie, communicatie, design,
Talentory — Identiteit
‘Hire Top Talent with best agencies'. Talentory is the leading international recruitment platform that connects employers with specialized search agencies’

Branding-strategie, communicatie en design. Kijk ook op talentory.com
Logo talentory, Rienk, Rienk Post, Branding-strategie, communicatie, design,
Moment10 — Identiteit > meer
‘Moment10 is a radical departure from conventional marketing research’
Stroomversnelling — Nieuwe identiteit (volgt)
Zie ook onderstaand voor Stroomversnelling projecten.
Logo moment10, Rienk, Rienk Post
Logo Stroomversnelling, Rienk, Rienk Post
Huisconcerten Waalre — Uitnodigingen voor het jaarlijkse zomer- en winterconcert in kleine en wisselende bezetting.
Acapella Communicatie — Huisstijl
Service Offices — Identiteit
Logo Acapella Communicatie, Rienk, Rienk Post
Logo Service Offices, Rienk, Rienk Post
Stroomversnelling — 'Nieuwsstroom'. Magazine met nieuws en ontwikkelingen over de activiteiten van Stroomversnelling. > meer
Nieuwsstroom, magazine, rienk post
Acapella Communicatie — Visitekaartje met laserstans. Delen van de letters zijn gestanst en vertegenwoordigen (geluids-)tonen (ref. digitale notatie van toonhoogtes en ponskaarten).
Stroomversnelling — Informerende brochure voor gemeentes en hoe zij
kunnen bijdragen aan het verduurzamen van naoorlogse woningen met als
doel '0-op-de-meter'. > meer

Digitaal gedrukt door Jubels op Munken Polar Rough 300/150 gr/m2 en gebonden met een cahiersteek
.
Brochure Stroomversnelling, rienk post
Stone & Sand — ‘Blanco” notitieboekjes als give-aways met 4 maal een statement in het binnenwerk.

Gedrukt op 290 grams Muskat (omslag) en 100 grams Arcoprint Milk (binnenwerk) in een oplage van 300 stuks. Gebonden met een singersteek. Drukwerk werd verzorgt door Jubels.
BonarAgro — Project Eclipse > meer

Ontwerp logo en identiteit voor de nieuwe lijn vlamvertragende verduisteringsdoeken t.b.v. de tuinbouwindustrie.
Bonar — Logo Drive

Drive is een intern platform met het doel om
de prestaties van productielocaties naar een hoger plan te brengen: van excellence naar leadership. Focus hierin ligt op development, roadmap, innovation, value en excellence.
De vier beginletters vormen het woord drive.

logo Eclipse (bonaragro), Rienk, Rienk Post
logo drive - Bonar BV, Rienk, Rienk Post

Bonar — Productpresentatiemappen voor de Colback® lijn > meer

BonarAgro — Collectie product-/monstermapjes > meer

BonarAgro is een toonaangevende Belgische producent en leverancier van innovatieve schermen en gronddoeken met een breed scala van toepassingen.
BonarAgro — Collectie product-monstermapjes, Rienk, Rienk Post

Indentiteit 'Liefde & Haat' - Frits Ensemble > meer

Stone & Sand — Huisstijl > meer

Huisstijl Stone & Sand, Rienk, Rienk Post

Bonar — Introductie nieuwe identiteit Bonar > meer

Uitnodiging Domotex, Introductie nieuwe identiteit Bonar, Rienk, Rienk Post

NICO — Investment brochure > meer

Huisstijluitbreiding voor Nico – The Consumer Engagement Group. Op basis van nieuwe richtlijnen voor het toepassen van de huisstijl zijn items ontwikkeld als correpondentiemateriaal, brochuremateriaal en corporate presentaties.